12 feb 2007

huidhonger


Als het praktisch mogelijk kon zijn, zou een mens zo gemakkelijk 24 uur per dag kunnen doorbrengen. 'Huidhonger' stillen, zo noemde een andere bloggster het, en ze zal waarschijnlijk gelijk hebben. Ze is rustig als ze zo kan slapen, en waarom ook niet...nu hebben we de tijd want stillaan begint de klok weer te tikken om terug aan het werk te gaan, alhoewel het nog veraf lijkt, toch denk ik er af en toe al met een bang hartje aan. Dan zal ik haar weer een stukje moeten loslaten en toevertouwen aan andere mensen. Alhoewel ik weet dat ze het goed gaat hebben, toch vind ik dit geen plezante gedachte, maar dat zal wel normaal zijn zeker...

1 opmerking:

Beke zei

geniet er maar van meisje.
als je gaat werken is t idd een beetje loslaten. ook al is alles in orde en weet je zeker dat alles prima verloopt, toch is t nie fijn nee.

en verwennen doe je haar niet hoor. ik heb met jelle zo meer dan een jaar "rond gehangen". hij is mss meer afhankelijk van zijn mama nu maar dat is geen nadeel.

als dat verwennen is, dan is verwennen niet slecht ;o)