15 feb 2007

het is feest!



DIt weekend is het zover: Roos haar eerste feestje, een babyborrel zoals ze dat noemen. Het voordeel van het krijgen van een tweede spruit is dat je geleerd hebt uit de ervaringen van de eerste. Ik weet nog dat een babyborrel mij iets leek voor associale mensen, en IK zou daar nooit aan meedoen. Er is toch niets leuker dan bezoek krijgen als je hele dagen thuis zit te 'niksen' want een baby slaapt toch 20uur per dag. Maar ondertussen weet ik wel beter.....

Het is een babyborrel geworden dit keer. Vrienden en collega's laat ik nog thuis komen, want daar heb je doorgaans toch net iets meer te vertellen dan de gebruikelijke: 'hallo en hoe gaat het?' of de klassieker onder de babybezoekjes: 'en hoe is de bevalling verlopen?' en mensen die je nauwer aan het hart liggen wachten niet met een bezoekje tot de babyborrel. Niets dan voordelen dus...Ondertussen heb ik lekker kunnen genieten van de rust en kunnen recuperen om er dit weekend eens met volle zin in te vliegen.
(foto: ze begint al mooi te lachen, heerlijk toch.....)

1 opmerking:

Beke zei

en ge gaat geluk hebben met t weer meiske. dat gaat een super fijn feestje worden. alleszins heel veel plezier ;o)

en euhm roos ... party on, party on party, beer and whisky all night long, party on, party on, party on !!
we zullen t beer en de whisky maar vervangen door melk en pampers zeker ?

be x