19 mrt 2007

de tuin: deel3


Omwille van Mark zijn druk werkschema heb ik de handen ook maar eens uit de mouwen gestoken in onze tuin. Ik ben toch trouwens de hele dag thuis. Er moesten nog 2 gaten van 3mx0.5mx0.5m gemaakt worden om onze pruimenboompjes (wat het waarschijnlijk gaat worden) in te planten. Dus ben ik maar beginnen schuppen, na een half uur stonden mijn vingers al vol blaren, ha ha (niks gewend) en ik ben bijna 3 keer mee gevallen toen ik de kruiwagen vol zand achteraan moest weggooien. Ik wist niet dat dat zo zwaar was. Maar het is me toch gelukt. Jammer dat het vandaag sneeuwt, (van 18 graden vorige week naar sneeuw, het is allemaal niet meer te volgen) anders kon ik vandaag fijn de boompjes planten.
Acheraan op foto staat onze werfleider timon die de werken controleert

Geen opmerkingen: