19 mrt 2007

Den buro


Bij het ontwerp van ons huis hebben we altijd rekening gehouden met het maken van een zichtbaar buro (het glazen aquarium bovenop het dak) De bedoeling was dat eens het huis gebouwd was en onze kroost voltallig was, ik halftijds zou gaan werken (om toch een vast inkomen te hebben) en in de namiddag thuis mijn eigen bureautje zou hebben, kwestie een beetje mijn eigen ding te doen en vooral naar flexibiliteit tov de kinderen (van school halen....).
Punt is nu dat de tijd is gekomen en ik niet weet wat ik moet doen. Ik werk momenteel 4/5 en minder gaan ze niet toelaten, dus zit ik met een reuzeprobleem. Volledig stoppen zie ik niet zitten, ik durf dat risico niet nemen, plus ik ben een te zeer stresskieken om volledig zelfstandige te worden.
Tot nog toe doe ik mijn bijberoep als interieurarchitecte na het werk en alles wat ik verdien is gewoon leuk meegenomen, een extraatje voor nu bv de tuin een beetje te heraanleggen of iets dergelijks. Maar eens je echt moet leven van die zaak is het toch wel iets héél anders en komt er veel meer bij kijken. Dus heb ik weer iets om over te piekeren, maar ik besef wel dat ik er dit jaar toch écht werk van moet maken want ik vrees dat ik anders vastgeroest blijf zitten op mijn plaats.

1 opmerking:

Beke zei

daar hadden we nog een idee voor e ;o). we zullen es moeten kijken wat we nog uit onze mouwen kunnen schudden.
bij ons zoeken ze nog een ontwerpster. maar dat is voltijds e.

;o)

be x