17 apr 2007

eerste groentenpapje


Gisteren heeft Roos haar eerste groentenpapje gekregen. Op zich is dat nog erg vroeg, (15 weken) maar omdat ze nog steeds weigert flesjesmelk te drinken, moet ik stillaan naar een andere oplossing zoeken. Binnen 4 weken zit ik terug achter mijn buro'ke en ik zou niet willen dat het kind verhongerd ondertussen.
Daarom hoop ik dat ze tegen dan haar groenten- en fruitpap toch al binnenkrijgt. En af- en toe probeer ik maar eens een flesje te geven, maar tot nog toe protesteert ze tegen wil en dank. In ieder geval, haar groentenpap ging er wel in, gelukkig, ze wist alleen niet goed wat ze met dat 'brijke' in haar mond aan moest vangen. Vandaag ging het alweer wat beter, ze heeft toch al 10 hapjes gegeten,niet slecht voor een 2de keer. Alleen heeft ze de neiging om tegelijkertijd haar handjes in haar mond te steken en nadien eens goed door haar gezicht te vegen. Gisteren leek ze zelf bijna op een wortel, haha...

Geen opmerkingen: