29 apr 2007

grieken





Gisteren zijn we nog eens naar de Griek gegaan. Na een hele dag in de tuin ravotten met de kinderen, had ik zin in een beetje ontspanning voor 'grote' mensen. Ontspanning dus. Het eten stond net op tafel en Lenne moest al naar de wc: mama, ik moet kaka doen! (door de hele tent uit natuurlijk). Roos sliep gelukkig nog, maar dat was ook van korte duur. Maar ik had een fruitpapje mee (wat ze nog nooit gegeten had) en ze lustte het goedje toch. Alleen hing ik tegen het einde van de rit ook onder de fruitpap want gelijktijdig eten met een baby die het verorberen van fruitpap nog niet onder de knie heeft is niet altijd even eenvoudig. Maar ik had geen zin in koude souvlaki's.... Dan moest lenne nog maar eens naar de wc, alweer had iedereen het geweten. Ondertussen waren Mark en ik aan t mijmeren over de tijd dat we nog een hele avond gezellig onder ons twee uit eten konden gaan, iets wat nu word herleid tot maximum 3 kwartier. Ach ja, die tijd komt wel weer terug, en al bij al kunnen we hen toch nog meenemen zonder dat ze de boel afbreken. Daarna zijn we nog fijn gaan wandelen op het plankenpad bij ons achter..Toen iedereen slapen was hebben we een spannende film opgezet, waar ik toch alweer het eerste kwartier van kan na vertellen.

Geen opmerkingen: