3 mei 2007

1mei


een kleine samenvatting van de afgelopen dagen: maandag is Jelle komen zwemmen, normaal zouden we naar kapermolen gaan, maar ik vond het iets te koud en met Roos is dat ook niet zo eenvoudig. Dus dan maar gewoon in onze tuin, het water goed warm gemaakt en dan konden ze er toch eventjes in.

Af en toe moesten we ze toch weer uit elkaar halen want jongens onder elkaar kunnen best wel ruw zijn. Alhoewel ik de enige ben die op dit moment met seriueuze blauw plekken rondloopt. Maar dat is mijn eigen schuld. Mark verteld me al zolang dat hij een 'provisoir' trapje wil maken naar buiten, maar dat wilde ik niet. Omdat provisoir bij ons meestal 5 jaar 'provisoir' wordt. Dus overwon ik die meter hoogteverschil altijd met een stoel, hihi. Moet ook gaan, vond ik, behalve dat ik er geen rekening mee hield dat die stoelen van 'van craenenbroek' geen 5 frank waard zijn. Dus, zak ik op een gegeven moment door de stoel, met als gevolg een blauw been vanaf knie hoogte, en het ergste: ik moet toegeven dat Mark gelijk heeft. Dinsdag zijn we naar de 1 mei stoet gegaan in Genk, oorspronkelijk wouden we naar de kermis, maar zover zijn we letterlijk niet geraakt. Een weg banen door zoveel volk met een buggy was gewoon onmogelijk. Dinsdagavond zijn we Carolientje gaan bezoeken, ze is sinds vorige week thuis aan het herstellen van een hersenvliesontsteking. Gelukkig gaat nu alles goed met haar, want het is even heel kritiek geweest voor haar.

1 opmerking:

Beke zei

ik vond t super gezellig. ondanks de jongens zo ruw waren. maar dat is altijd zo e. we zijn dat wel gewoon.

hopelijk is uw knie al beter want dat zag er inderdaad nie goed uit.
en ook al is dat trapje 5 jaar provisoir, dan hebt ge toch een trapje e.
is gewoon veiliger dan ne stoel :p