21 apr 2007

(t) éééék


ik zie mijn katten doodgraag, maar ik heb het véél minder voor hun vriendjes die ze mee naar huis nemen. Ofwel zijn het de muizen die ze proberen mee naar binnen te nemen als ergens een deur openstaat, zodat we in volle vlucht achter de kat kunnen aanrennen, die op zijn beurt weer achter de muis aanloopt (een schoon zicht). Tegenwoordig zijn het vieze teken. Maar wat kan je eraan doen? Er bestaat iets voor, maar dan vallen ze van hun vacht af, maar dan liggen de teken gewoon in huis en dat vind ik nog een viezere gedachte. Vrijdag zat er zo een exemplaar in zijn nek, zo dik dat ik die er echt niet af durfde te halen. Mijn haren gingen omhoog staan bij de gedachte dat ik dat er uit moest halen. Ik heb er een half uur naar gekeken en was blij toen Mark thuiskwam, die het van mij mocht overnemen.

Geen opmerkingen: