3 sep 2007

eerste schooldag, deel 2

De eerste schoodag is goed verlopen, al moest ik al direct 2 kleuters meenemen ipv 1.
Werner en Annick zaten vast in de file en waren niet op tijd terug om Yves op te halen. Ik kreeg al een beetje schrik, want deze morgen moest Annick Yves nog van haar aftrekken om hem in het klasje te krijgen en nu moest hij met mij mee (wat zou nu het ergste zijn????). Maar het was gelukkig geen probleem,we zijn samen naar huis gewandeld, en hier hebben ze nog fijn verder gespeeld. Hij had zelfs geen oog voor de mama en papa toen ze hier aankwamen, tja, typisch kinderen.
Als ik vraag of Lenne het fijn vind bij juf Marleen: NEEEE, want ze leest maar 1 verhaaltje voor in plaats van 2, juf Miet leest er 2, en we hebben niet mogen turnen, alleen maar spelen, de héééle dag.
Ja, ja, het leven van een kleuter, best wel zwaar, niet te onderschatten....en ik moet morgen werken, alleen maar werken, pfff

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi Evy en co
't is mij dan toch gelukt! heerlijk om te zien hoe Lenne's eerste schooldag verlopen is, die van ons zij er ook goed vanaf gekomen,met de nodige spanningen trouwens , en ik ja ik heb maar een drie kwartier lopen janken met dikke tranen over mijn wangen en bengels om mij heen( gelukkig waren die er)! klinkt beetje onnozel maar 1 september is voor mij de vreselijkste dag van het jaar!

groetjes (ook van Roos )Els en co