2 sep 2007

festival trouwfeest


Gisteren was ik op een supertof trouwfeest, niet omdat ik uitgenodigd was, maar om de kindjes van Fien te halen die bij ons bleven overnachten. Ik heb mijn eigen feest altijd heel leuk gevonden, maar dit vond ik wel heel erg origineel. Het koppel had gevraagd of ze het terrein rond het kasteel bij ons in de buurt mochten gebruiken en dat hadden ze helemaal ingekleed rond het thema: 'festival'.
Bij aankomst kreeg je een bandje rond je arm, de naaste familie had een'member of the crew' ketting om. Er waren standjes met eten, drank, coctailbar.....een wigwam ingekleed als een Marokkaanse casbah, een wigwam die dienst deed als honeymoon suite(volledig ingekleed met kleine kaarsjes, witte hemel...). Bij mijn aankomst kwam net een percussie groep aangedraven, wat de sfeer er natuurlijk helemaal deed inkomen. Iedereen moest de warme kleren aan, dus geen stijve bedoening, en ze moesten allemaal blijven overnachten, iedereen had de tent mee en voor de ouderen en zwangeren waren er mobile homes voorzien. Echt heel erg tof..

Geen opmerkingen: