2 sep 2007

Sule en Geike op logé


Gisteren zijn sule en Geike voor het eerst blijven logeren. Lenne's slaapkamervloer was omgetoverd tot een groot matrassen- tapijt en toen was het terug feest natuurlijk. Na een kleine tussenkomst zijn ze uiteindelijk toch flink in slaap gevallen. En Lenne wou niet onderdoen aan de lady's: Hij gaat NOOIT slapen zonder zijn tutjes, maar daar heeft hij gisteren nog niet eens om gevraagd! Stoere kerel, hihi..Ja,ja, het zou wat belachelijk zijn anders, hé
Is mss de manier om hem er eindelijk van af te helpen, ik laat de meisjes een week hier slapen, eens voorstellen...
Vanmorgen waren ze weer vroeg uit de veren (ik was toch al de halve nacht wakker van Roos haar escapades), dus uitslapen (deju,wat is dat ook alweer?) zat er weer niet in. Wat ik wel heb ondervonden is dat ik binnenkort nog een kwartier vroeger moet opstaan om vlechtjes te maken, die nadien toch weer staartjes moeten worden...of wilden we ze nu los??? Grrr...Laat Roos nog maar even kaal zijn, hihi

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bryan was zijn tutterke kwijtgeraakt op vakantie (hij was 3 jaar en 5 maanden) en toen Raph hem teruggevonden heeft hebben we het hem nooit meer teruggegeven.En ik moet toegeven dat hij het eigenlijk niet meer nodig had hihi.
Groetjes. Nathalie.

evy en co zei

ja, ik zou er ook beter korte metten mee maken en ze weg doen. Met Sinterklaas gaan ze zeker weg, vorig jaar wilde ik dat al doen, maar het was toen een slecht moment omdat Roos net ging geboren worden.
En dan de pampers nog s nachts, maar ja, zoiets kan je niet forceren. Ik zal toch erg blij zijn als hij droog is s nachts