20 sep 2007

shoppen via internet

Gaan shoppen, een terraske doen..is voor mij een vorm van pure ontspanning. Na een weekje tussen de bomen(letterlijk) te leven, loop ik graag in de stad rond. De drukte, de sfeer, het lawaai... Toch gaat deze stelling de laatste tijd niet meer op. Reden: Lenne. Hij gaat niet graag mee, bij het woord 'Hasselt' zou hij al onder het bed kruipen. Ik probeer altijd wel iets leuks voor hem te doen. Zo zijn we vorige week in het CC Hasselt iets gaan drinken, als verassing was Jelle er ook en hebben ze samen kunnen spelen in de speeltuin terwijl wij van het zonnetje en een wijntje (ja,ok, ook een portie bitterballen en een stukske vlaai)konden genieten. Nadien zijn we nog enkele visjes gaan uitkiezen voor in ons aquarium. Maar om bij mijn punt te komen: iets leuks voor mezelf vinden is tegenwoordig quasi onmogelijk geworden, ik moet dat op mijn gemakske kunnen doen. Maw, ik had niks meer in mijn kast liggen wat niet gedateerd was of waar ik überhaupt nog in kan na mijn zwangerschap. Nu heb ik daar sinds kort de oplossing gevonden: shoppen via het Internet! Zo heb ik pas 4 truien in la redoute besteld zodat ik s morgens geen half uur meer voor mijn kast lig te staren in de hoop dat ik een ingeving krijg. Ik word daar trouwens super slecht gezind van als ik niks leuks om aan te doen heb, typisch vrouwen zeker? Vandaar mijn nieuw lijstje. Als iemand nog tips heeft of leuke adresjes weet, mag hij of zij me dat altijd laten weten.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

In mijn geval toch typisch, ja! Dave snapt er soms de ballen van. "Je gaat maar naar je werk, hoor" of "Het is maar de stad, hoor", zegt hij dan.
"Je hebt zoveel kleren." Terwijl ik dat dan in mijn normen weinig vind, omdat ik vroeger voordat we samen woonden veeeeel meer kon kopen.
Van het overige nog geen last daar in ik het midden van 'die' stad woon, maar de prioriteiten voor de toekomst gaan voor waardoor veeeel sparen de reden is dat mijn kaartje eerst onder het stof uit gediept moet worden voordat ik het kan gebruiken..:o)

Online shopping: Mango, Mexx, Esprit, al die grote ketens hebben tegenwoordig online shops. En volgens mij mer du nord en de hogere kwaliteitswinkels ook. Gewoon googlen en je komt op vanalles uit.

Anoniem zei

Vergeten bij de bovenstaande reactie: Veel succes, je collega en trouwe lezer ;o)

evy en co zei

ja, ik heb heel lang getwijfeld om ook in Hasselt te gaan wonen. Alhoewel ik hier graag woon, durf ik toch nog wel eens twijfelen. Dan is het al gemakkelijker om er even tussenuit te knijpen, zonder eerst een half uur in de auto te moetenzitten.
Ja, een huis of grond kopen is peperduur, ik kan er van meespreken. Vroeger kon ik me ook veel meer permiteren, nu geef ik wat overblijft veel liever uit aan de kinderen.