10 sep 2007

SOS



Ik kook heel graag, toch als ik er echt de tijd voor kan nemen en geen zeurende kinderen aan mijn been of op mijn arm heb hangen. Zaterdag wou ik me eens wagen aan lasagne met spinazie en gerookte zalm. Een snel receptje wat Annick me had gegeven. Soms komen mensen echt als geroepen. Ik was net aan het denken over hoe ze het ook alweer had uitgelegd en plots hoorde ik de deurbel: A. met haar kroost. Voor ik het wist, stond zij achter mijn keuken en had ik niks meer te zeggen, hihi...
Ondertussen heb ik de kindjes bezig gehouden (lijkt net een tweeling)en achteraf hebben we allemaal samen gegeten en het was super lekker.
voor de mama's met weinig tijd en of inspiratie: spinazie afkoken(gerust 2 grote pakken: de blaadjes ZONDER water op een zacht vuurtje laten slap worden, een kaassausje maken: boter, bloem, 1l melk en geraspte kaas, peper, zout en nootmuskaat.
En dan knutselen: Een laagje kaassaus, lasagne (kant en klare barilla lasagne: hoef je niet af te koken, lekker makkelijk),weer een laag kaassaus, spinazie over strooien, gerookte zalm en weer alles opnieuw, poepsimpel dus, en heel lekker.

Geen opmerkingen: