10 sep 2007

the good old times



Het fijne aan bloggen is dat je nieuwe mensen leert kennen, maar wat minstens even leuk is, is dat je terug contact krijgt met vrienden uit je studententijd. We zijn ondertussen al bijna allemaal 13 jaar weg uit het Phiko, toch wil het toeval dat we al met zijn vijven zijn die een blogje hebben. Omdat dit zo tof is, heeft Annouk een gezamelijk blogje gemaakt en wie weet, zijn er nog andere oud-studenten waar we al jaren niets meer van gehoord hebben:http://ex-phiko.blogspot.com
De wereld kan soms geweldig klein zijn!

8 opmerkingen:

Lieze zei

ik wil niks zeggen maar op die foto sta ik nie op hè!!!!
grapje!

PAnnouk zei

Sjiek! Die foto zit ergens ver in een verhuisdoos. Leuk om ze terug te zien!

PAnnouk zei

Ah nu weet ik waarom jij er niet op stat lieze hihi dat is de AT6 foto en niet de AT5 foto. Evy, heb jij die ook nog?

evy en co zei

ik ga hem eens zoeken, maar ik denk het wel dat ik die nog ergens heb liggen (ik kan me herinneren dat het hoofd van de leraar er niet op staat, ge kunt niet vagen wat voor een fotograaf da was, haha). Deze staat gewoon op de site van Phiko, onder klasfoto's. Die van 5At staat daar niet op, waarom weet ik niet.

Beke zei

omdat AT5 in twee groepen opgedeeld was. a en b.
mss dat ik de b foto nog wel ergens vind maar daar staan jullie met je drie niet op dacht ik. jullie zaten in b.

allez, is lang geleden. kan de bal ook helemaal mis slaan hoor. zou bijlange nie de eerste keer zijn. :roll:

Lieze zei

nee de eerste keer het 5de was een supergrote klas...
Stond iedereen bijeen!
Want ik weet nog goed dat daar hans vandueren en heel de santeboetiek opstond

Voncken (of hoe noemde die man weer) stond er zelfs bij!!!

PAnnouk zei

Ja op de foto van het vijfde stond iedereen op van die hele grote klas. De klas was bij de praktijles opgedeeld in een groep die al op phiko zat in het 4de en een groep nieuwkes zoals Lieze, Evy en ik.

Lieze zei

En vooral de zitteblijvers!!!
Want dat was toch wel ne trend daar!
Heb het aan der lijven ondervonden!

Eerste keer in het vijfde te wijten aan het internaat! Deed daar gene klop...

Eerste keer in het zesde zat in leerlingenraad en vooral chrisostomosraad!
Zat wel heeeeeeeeel veel in het lido toen!!!

tjonge jonge wat nen tijd!!!