2 okt 2007

bouwen

Een huis bouwen en afwerken kan behoorlijk 'stressie' zijn. We hebben sinds we hier wonen ook nog niet echt chance gehad. Dit weekend werd het me ook weer even teveel. Tijd en geld zijn twee belangrijke factoren om zoiets tot een goed einde te brengen. Helaas ook twee dingen die we meestal te kort komen. Iets afwerken terwijl hier 2 bengels rondlopen is niet evident. Nog minder als ik nog steeds geen hulp krijg in het huishouden en de strijk wekelijks tot tegen het plafond reikt. (Ze doen er alles aan bij de dienst, maar ik hoor maar niets. )Het wringt dat ik niet verder kan met mijn verfwerken. Ik had het graag klaar voor de kerst, maar dat wordt met en minder haalbaar. Tot slot van rekening begeeft de stofzuiger het, en legt mijn wasmachine het lootje erbij neer. Een ongeluk komt nooit alleen, of hoe zeggen ze het?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, en ik hou mijn hart al vast...

Je collega

saarrah zei

Hemel ja,(ver)bouwen .We zijn al 5 jaar ons huisje aan het verbouwen en kamperen al even lang in de helft van ons huis...horens krijg ik ervan :-(