14 okt 2007

geschrokken!

Vanavond heb ik me enorm verschrokken. Mark had Roos eventjes slapen gelegd in het reisbedje bij mama want ze had in de namiddag niet veel geslapen. Na een paar keren een tutje geven en wat getroost viel ze uiteindelijk in slaap. Na een kwartiertje ben ik toch nog even gaan checken, want ik was niet zeker of ik iets hoorde. Ik loop de trap op, en doe de deur open, maar ik kreeg ze niet goed open: Roos zat voor de deur! Er hebben al 5 kindjes in dat bedje gelegen, nooit iets gebeurd, en ons madam van 9 maanden is er uit geklommen. Hoe ze het gedaan heeft, weet ik niet en mijn hart staat nog stil als ik eraan denk. (Ze had wel geen slaapzak aan) Ze was ocharme naturlijk ook helemaal in paniek. Gelukkig ben ik nog op tijd gaan kijken en gelukkig was de deur dicht, want de trap staat op een meter van de deur. Dat word in de gaten houden. Zo snel dat iets kan gebeuren.

1 opmerking:

Lieze zei

dat is nie te doen wat die dan zo ineens kunnen hè!
Ik vond dat ook altijd verschieten!!!