4 nov 2007

10 maanden


Vandaag heeft ze voor het eerst alleen rechtgestaan zonder steun, BRAVOOO!!!
Ook komt haar karaktertje meer en meer naar boven. Ze kan al iets uitspelen om haar zin te krijgen. Het kattenvoer is nog steeds doel nr 1, waar ik haar ook zet, hoe dikwijls ik ook al NEE heb gezegd. En boos worden als ik het uit haar mond moet halen! (Ik moet stillaan gaan geloven dat het echt lekker is)
Pampertjes verversen is ook een helse klus geworden. Iets in haar handjes geven boeit haar niet meer. Zich omdraaien, wegkruipen, ...tot het zweet me uitbreekt, haha. Ja, ja, het opvoeden kan beginnen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoera

Het is gelukt om een reactie te plaatsen, Roos is een schitterende baby, alleen maar lof voor haar prestaties, dapper meisje die vooruit wil. En wat zondag betreft, doe het zeker nog maar eens over, als ik kan probeer ik in beweging te blijven en mijn zinnen te berzetten want en leeg huis is maar niets. Knuffel voor de kids