4 nov 2007

Sinterklaas in het land



Gisteren deed Sinterklaas zijn intrede in Hasselt. Naar goede gewoonte zijn we weeral afgezakt naar de kanaalkom. Dat dat alweer een jaar geleden is....
Plots zagen we de drie boten met Sinterklaas en zijn pieten verschijnen. En gelijkertijd zag ik Lenne meer en meer achter mijn rug kruipen. Tiens, waarom doet hij dat???
(Misschien kon ik beter achter de zijne kruipen, want ik weet dat deze heilige man in een vorig leven een docent aan de PHAI was en mij een paar keren serieus gebuist heeft voor mijn eeuwig struikelvak, projectie, haha)
Roos bekeek het tafereel allemaal met matige interesse. Die pieten vond ze toch maar iets geks. En natuurlijk mochten ze gisteren hun schoentje zetten.
Roos kreeg een clementine, die ze vanmorgen al wou opeten met schil en alles. Als het aan haar ligt, eet ze er 10 per dag.
Lenne was ook in zijn nopjes. Hij mocht paleontholoog spelen en een dinosausrus puzzelen uit een kalksteen. Echt iets voor hem.

1 opmerking:

Lieze zei

verdekke dan heb ik u gemist!
Wij waren ook daar!!!
Toch geweldig hè! Cem en Cobe beseffen het pas echt goed van dit jaar! Ze waren door het dolle heen!