24 jan 2008

Moe


Dit kleine monstertje hierboven houd me al een week uit mijn slaap.
Ondertussen begin ik duidelijk nevenverschijnselen te vertonen, naast ogen kleiner dan de gemiddelde japanner.
1.Ik vergeet mijn bankkaart uit de machine te halen na het afhalen van geld.
Gelukkig bestaan er nog behulpzame mensen die hem binnenbrengen bij de bankbediende.
Twee dagen later belt de bankbediende me of ik niets miste? Euhh...
2. Ik vergeet een belangrijk document te frankeren met als gevolg dat het 4 dagen later terug op mijn bureau ligt.
3.ik steek mijn franchipannneke(ontbijt) en maandverband in Roos haar tas ipv de mijne. Gelukkig had ik haar pampers niet bij.
4.Ik rijd 3 dagen met een knipperend rood lampje in mijn auto. Moest wel, want ik had geen bankkaart.
5.ik maakte overheerlijke pizza, tenminste als je hem van de bakplaat afkreeg.
6.
7.
Ik kan beter gaan slapen ipv hier te zagen....

Geen opmerkingen: