24 jan 2008

stokje

Ik kreeg van Annouk een stokje geworpen dus bij deze...

Wat wilde je later worden toen je kind was?
Als kind van 6,7 jaar wou ik zangeres worden, maar verder dan de 'oetergalmpjes' ben ik helaas nooit geraakt met mijn frèle stem, haha. Enkel mijn collega's hebben er af en toe nog last van.
Een tijdje later wou ik interieurarchitecte worden.
Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
Interieurarchitecte. Achteraf gezien misschien de enige kinderdroom die is uitgekomen, en dan is het er nog eentje waar ik de meeste spijt van heb. De leuke jobs liggen niet voor het rapen (en dat was ook anders in mijn dromen).
Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Zoals madonna.
Hoe zie je er nu uit?
Helemaal niet zoals madonna. Ik moet het zonder een personal trainer, botox, body en face-lifts zien te redden. Waarschijnlijk ziet ze er ondertussen zelfs jonger uit dan ik.
Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?
Een donkerharig typeke met een groot macho gehalte
En wat is het in het echte leven geworden?
Net het tegenovergestelde, gelukkig!
Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?
Ik wilde absoluut geen kindjes voor mijn 50ste. Kindjes was niks voor mij.
Heb zelfs nooit met poppen gespeeld als kind.
En wat is het uiteindelijk geworden (of wat zal het worden?)Euhm... ik heb er ondertussen 2, een jongen en een meisje( respc. op mijn 26 ste en mijn 30ste). De mama-microbe heeft me dus toch nog gevonden, en ik heb er absoluut geen spijt van. Hun enthousiasme en optimisme werkt aanstekelijk. Van mij mag er zelfs nog eentje bij.
Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?
frietjes en pastawaren mijn lieverlingseten en tomaten en olijven lustte ik absoluut niet
Is dat nog steeds zo?Frietjes eet ik nog altijd graag, anders zouden we geen Belgen zijn hé, Pasta is mijn specialiteit.
Tomaten en olijven eet ik ondertussen wekelijks, ik ben er zelfs zot van.
Lenne eet trouwens ook olijven zoals borrelnootjes, leuk om zien...

Ik geef mijn stokje door aan Tanja en Lieze.
Lieze, je zal het dan wel op het werk moeten doen hé

1 opmerking:

Lieze zei

hahaha inderdaad!
Ik ga het vrees ik op het werk moeten doen!

stomme pc is nog altijd bij bells