18 mrt 2008

grease anno 2008

 
Mark zijn nichtje werd vrijdag 30, en omdat ze van het bouwjaar 1978 is, werden we allemaal een beetje in grease-stijl verwacht. En hier sta ik dan, tussen danny en sonny, is het geen mooi zicht?
Ik heb me een kriek gelachen met Mark zijn nieuwe outfit. Hij had voor de gelegenheid mijn leren jas aangetrokken, die natuurlijk veel te klein was, de broek omhoog, zodat de witte sokken zéker zichtbaar waren, en niet te vergeten een kammetje om de haren af en toe in de plooi te leggen. Nu nog de 'bubbelgum' in de mond en we konden vertrekken!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Beke zei

hoe enig :o)

ik mag alleen hopen dat je niet gezongen hebt. want na ons laatste duet in praag leek me toch eerlijk dat zowel jij als ik niet echt goed bij stem zaten.
hihi.

wel ne super foto :o)))

Anoniem zei

En ik dacht dat jullie je gingen verkleden.. :-D