17 aug 2008

planckendael

Vanmorgen besloten we om naar de zoo te gaan, snel even haasten om alles bij elkaar te pakken, maar om half 11 waren we klaar om te vertrekken. Kim en Bart gingen ook met ons mee. Hun foto's kan je op hun blogje bekijken
 

Ruzie maken terwijl we naar een stel gekke vogels kijken gaat ook hoor. Ik sta hier. Nee, ik sta hier! Pas op, hè Fleur, pas op hè, ge weet het hè, ik laat me niet doen.
 

Met mama bij de kamelen
 

Bart, moet gij nu echt op elke foto staan??? alléé, ik zal nog 'proberen' te lachen.
 
Dat broodje in mijn mond interesseert me toch net iets meer dan wat hier achter die tralies zit..
Posted by Picasa


Dit ligt nu eens zalig sè.

Onze Geisha.

Onze indianen in de tipi.

Die aapjes zijn wel heel erg leuk. Kijk, mama, die plagen elkaar ook.

Onze steenbokken bij de steenbokken. Zoals ge ziet, bij elke 'dierensoort' zit er wel een vreemde eend..Zoek de onze.

Hoog in de bomen

Tarzan Lenne
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5235399772618835842" />
De giraffen zijn nieuw in planckendael. Ik vond het het mooiste stukje van de zoo.
Suf getrammeld, en moe gegeten aan platte sandwiches gingen we na een mooie dag terug naar huis. Lenne, Roos, Fleur en Florence zijn weer heel tevreden.

de groepsfoto ter afsluiting.

1 opmerking:

saarrah zei

Wat een mooie roze shoppingtas ;-)