20 aug 2008

'shop' tip van de week

voor de mama's die de kleren van puzzles ook zo geweldig leuk vinden, maar tegelijk ook belachelijk duur, is dit het paradijs!

Binnenkort organiseren wij weer enkele exclusieve stuntverkopen van baby- en kinderkleding in Maasmechelen, Sint-Pieters-Leeuw en Temse. Wij bieden u telkens meer dan 30.000 stuks aan voor jongens & meisjes van 0 tot 16 jaar van o.a. Kleertjes, Eerste Kleertjes, Kiekeboe, Nijntje, Hilde & Co, Appaman, Don't Be Rude, Lucky Wang,...

U bent van harte welkom te :
Maasmechelen 23-24 augustus 2008 Sint-Pieters-Leeuw 29-30-31 augustus / 1 september 2008 meer
Temse 5-6-7 september 2008

kijk eens op deze site!

3 opmerkingen:

inge zei

Mijn kinderen hebben niks meer nodig. Mijn kinderen hebben niks meer nodig. Mijn kinderen hebben NIKS MEER NODIG.

Hoe laat begint dat?

evy en co zei

ik ken dat, Ik MAG niks meer uitgeven, ik MAG niks meer uitgeven. Maar ja, ze hebben het toch nodig deze winter, en zeker Roos want die start elk seizoen nog met een lege kast. Dus kan ik het toch beter nu doen. En het zijn zooo een mooie kleren! Het is ook een fijn systeem; t-shirts kosten allemaal 15 euro, jurken 25..Zo is er telkens één prijs per kledingsstuk per merk. Dus niet aan een bepaald procent ofzo(elk excuus is goed, toch?) Om 10 uur start het. ALs ge op de site kijkt, kunt ge flyer en meer info aanklikken en daar staat alles op wat ge moet weten. Ik vond het vorig seizoen zeker de moeite.

PAnnouk zei

Gelukkig lees ik dit te laat ;o)