9 sep 2008

de draad opnemen..

Na dik anderhalf jaar werd het tijd dat ik de draad van mijn bijberoep terug opnam.
Het was ofwel stoppen ofwel verder doen, uitstellen kan je uiteindelijk niet blijven doen. Bij het woord 'stoppen' begon mijn maag te draaien, dus was de keuze snel gemaakt:)
In het bouwverlof ging ik aan de slag en bokste via wordpress een webblog in elkaar. Niet echt eenvoudig wanneer je ook nog twee koters in huis hebt rondlopen. Maar waneer je diensten en geen produkt verkoopt is het altijd gemakkelijker wanneer je mensen iets van je stijl en capaciteiten kan laten zien. En geld uitgeven voor een echte website is in mijn geval echt nog overdreven. Er is natuurlijk nog héél veel werk aan, ik moet nog op verscheidene plaatsen foto's nemen, en nieuwe projecten bij op zetten, maar dankzij de site heb ik toch al enkele leuke opdrachten in de wacht kunnen slepen.
Zo kan ik aan de slag als styliste voor een interieur en decoratiebdrijf,
het is weer eens iets helemaal anders, maar dat maakt het net leuk en afwisselend.
Het is heel leuk om te doen, het zal alleen altijd een heel gepuzzel zijn om te kunnen combineren met mijn werk en gezin.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai! Dat ziet er goed uit!
Veel succes gewenst!

Groetjes
Ellen

Anoniem zei

Een mooie webblog,de moeite!
Veel succes met ALLES!
Groetjes

Lieze zei

proficiat!
ziet er allemaal heel belovend uit!

Nathalie zei

leuk zeg, proficiat met je webblog, en veel succes verder.

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

De kamers zijn inderdaad een succes thuis!!
PRACHTIG !!!!

Anoniem zei

veel geleerd