4 sep 2008

allergie 2

Bij de osteopaat werd ik aan een computer geschakeld dmv een hoofdtelefoon met sensoren aan het hoofd en rond de armen. Deze scande mijn hele lichaam en kon zo al mijn vitale organen nakijken en gaf hiervan een beeld op de pc. Hieruit volgde dat ik een slechtwerkende thymus of zwezerik heb. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van dit orgaan gehoord? Het zou in de hand werken dat ik een zeer slechte (geen)weerstand heb, waardoor ik ook altijd moe ben, en allergieen dus in de hand ga werken door mijn aanleg. Nu moet ik koper en zinkpreparaten slikken, druppels en een soort masage toepassen om me terug op te krikken. Mijn allergie zal hier niet van weg gaan, maar zou wel beter moeten worden. Ben benieuwd. Als ik me eindelijk terug wat fitter ga voelen, is dit ook goed meegenomen.
IK heb gisteren ook telefoon gehad van een andere osteopaat die de Gesret-methode toepast, dit is een speciale tecniek die word toegepast voor mensen met astma, psoriasis en allergieen. Het zou in 90% van de gevallen volledig moeten verdwijnen.
Het is ingewikkels om uit te leggen, maar in principe gaan ze op zoek naar de bron van het probleem door een storing in de gewrichten op te lossen. Het lichaam geeft verkeerde signalen door aan de hersenen, en word zoals een pc opnieuw geRESET.

3 opmerkingen:

Lieze zei

klinkt veelbelovend en ook wel een beetje logisch!!

Ben eens benieuwd, als het zo succes heeft gelijk je wratjes verhaal, ziet dat er goed uit hè!!!!

Unknown zei

Zwezerik ? Ik dacht dat enkel kalfjes dat orgaan hadden :-)

Kim

Mira en Robe zei

Hoi Evy,

ik kom op jullie site terecht via de blog van An en wou even reageren.
Ik weet dat er in As ook een goede osteopaat zit, hij heeft mijn nicht goed geholpen met haar allergieën. Zij had ook een hele zwakke weerstand, opngeveer hetzelfde verhaal dus. Hij heet Kris Van Schel en zit op de Hoogstraat. Ik kan he zijn telefoonnummer wel bezorgen als je wil.
Hij is wel vrij alternatief bijgeschoold, maar blijkbaar heeft het mijn nicht wel geholpen.
Alvast veel succes met je behandeling, hopelijk heeft het effect!

Groetjes,

Debora