16 sep 2008

potjes training

Zo stillaan probeer ik het potje te indroduceren bij Roos. Af en toe zet ik haar er eens op, maar er gebeurt nog niet veel. Het potje staat naast de wc, en gisteren ging Lenne pipi doen. Roos had dit opgemerkt en gaat aan haar potje staan. Ja, staan, zoals een jongen! Ze kijkt zo eens raar op. Ik vond het wel grappig.
Vandaag zei ik tegen Lenne dat hij op de wc moest zitten, en doen 'alsof' hij pipi deed, want begin Roos maar eens uit te leggen dat zij moet gaan zitten en haar broer mag blijven staan. En ja hoor, er zat een plasje in. Ik liet haar enthousiast het resultaat zien, waarna ze onmiddelijk terug op haar potje wou gaan zitten om het nog eens te proberen:)

4 opmerkingen:

Beke zei

bravo roos :)

Anoniem zei

Amai! Goed seg! Wij zijn hier nog niet echt begonnen met het hele potjes gebeuren...

Anoniem zei

Mijn kind is drie, ahum alweer 3 geweest, maar de toiletgang blijft een lastig iets tot grote ergernis van iedereen die hier over de vloer komt en ziet dat Fafa nog vrolijk in een pampertje rondhuppelt...

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

BRAVO ROOS!!