7 okt 2008

(gevaarlijke) pleister op de wonde


 
Posted by Picasa

Gisterenavond zijn we met Lenne naar de dokter kunnen gaan. Ik had hem in het weekend een pleister op zijn arm gedaan, omdat hij een klein wondje had van een wratje dat niet meteen stopte met bloeden. Toevallig had ik nog pleisters liggen met kinderfiguurtjes, die net uitzien als tattoos. S'anderdaags zegt Lenne me dat zijn arm begint te jeuken en ik trek de pleister af en het is idd. ontstoken. Ik laat het nog een dagje zo, maar gisteren was de wonde nog veel erger geworden, het was beginnen etteren en in een straal rond de pleister waren allemaal rode pukkels gevormd. Ik schrok me dood. Wat blijkt nu: de kleurstof van de pleister gaat door de pleister en trekt in de huid en dit heeft een allergische reactie gegeven. Hij moet nu cortisonen smeren, goed intapen en een weekje geen sport. Niet te geloven soms, welke troep er allemaal verkocht wordt. (merk salvequick, gekocht in de spar)

1 opmerking:

PAnnouk zei

SHIT !

Hopelijk snel beterschap voor Lenne, moet vervelend zijn!