16 okt 2008

sinterklaas

 

De sinterklaasboekjes liggen hier alweer in de brievenbus en Lenne heeft het natuurlijk ook al gezien. Terwijl hij zich normaal met niets langer dan 5 minuten kan bezighouden, behalve dan zijn zus plagen, kan hij uren, maar dan toch echt wel minstens een uur, alles wat hij 'wenst' van de Sint uit knippen en op een blad papier plakken. Ondertussen heeft hij al een kaft vol met knipsels! Ik denk dat de Sint er een heel dorp blij mee kan maken. Terwijl wij vroeger bescheiden een blaadje hadden. Maar ik laat hem doen, hij is fijn bezig, oefent zijn motoriek een beetje en uiteindelijk zal hij toch zoveel niet krijgen.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ha ha ha hij had beter gelijk het hele boekje op een blad papier geplakt !

Kim

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Hoi,

ook hier heeft lowie dit jaar de boekjes gevonden. Het is zelfs zo erg dat hij voor het slapen gaan mij even duidelijk maakt wat hij allemaal wil en dan het boekje langs zijn bed legt om vervolgens de volgende morgen weer opnieuw te beginnen met "MAMA!!!!! IK WIL....."

Anoniem zei

http://www.gedichtenvoorsintenpiet.nl/

Heerlijke tijd met choclade pepernoten en leuke sinterklaas gedichten!

Anoniem zei

Ik kwam een erg leuke site tegen waar je Sinterklaascadeautjes kunt scoren: www.alletoppers.nl