25 nov 2008

oudercontact lenne

Vandaag was het eerste privé oudercontact bij de juf. Ik kon er helaas niet bij zijn, want ik moest de hele dag werken. Maar alles gaat prima met Lenne. In tegenstelling tot thuis, is hij vrij rustig in de klas. (had ik eigenlijk niet gedacht). Hij speelt graag met zijn vriendjes maar kan zich ook goed alleen bezighouden, vooral constructies bouwen is zijn ding wel. Maar dat doet hij thuis ook wel heel graag, met de lego allerlei auto's vlegtuigen of huizen in elkaar steken. De testjes die hij tot nog toe heeft moeten afleggen ter voorbereiding van het eerste leerjaar waren ook allemaal prima. Het enige wat hij niet graag deed in de klas is vertellen (in groep), maar daar had ik vroeger ook een bloedhekel aan, en mark is nu ook niet bepaald een grote verteller, de appel valt dus niet zo ver van de boom:-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Dan heeft em toch niet veel van zijn meter weg !
Maar ja, de intelligentie heeft em dan toch duidelijk van mij, om over zijn creativiteit maar te zwijgen (ahum ahum) !

Tante Kim