29 dec 2008

k heb mijn wagen volgeladen....

 

Mijn collegaatjes lachen mij altijd uit met mijn meriva, 'een auto voor gepensioneerden' noemen ze hem.
Ik vind het een geweldig autootje, je hebt een fijn zicht over de weg, hij is ruim voor de kids , maar vooral: WAT IK DAAR AL ALLEMAAL MEE VERVOERD HEB! Gisteren nog een tweepersoonsbed vanuit de ikea (het was weer tot op de cm groot genoeg) maar vandaag was toch net het toppunt. Toen Mark thuiskwam met mijn vloerplanken voor praktisch de volledige benedenverdieping moest ik toch even heel hard lachen. (de man in de hubo vroeg of we toch wel een camionette bijhadden) Een camionette, dat is voor sissi's, peh....
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat moet een zicht geweest zijn over de weg ha ha ha !

Kim

Lieze zei

hahaha
het zal gedaan zijn met te lachen!!!