28 jan 2009

fotoshoot

 

 

Omdat het hoog driiiiiingend tijd word dat ik werk ga maken van mijn geboortekaartjes en suiker, besloot ik vandaag alvast een aantal foto's te maken van onze jongste. Lenne is bij vriendjes spelen (want 2 kids tegelijk alleen is voorlopig nog te veel) Onze slaapkamer staat nog steeds leeg, en dat leende natuurlijk makkelijk als 'fotostudio'.
Maar het was weer niet te doen. Ons madam wou niet meewerken, ik had de radio aangezet zodat ze kon dansen, want als een fotomodel gaan poseren, dat doet ze helaas nog niet, haha. Maar mijn fototoestel werkte ook niet mee, ofwel had ik geen mooie belichting ofwel duurde het 3 seconden voordat hij een foto trok en mijn moment natuurlijk langs is.
In ieder geval, ik zal het hiermee moeten stellen, ik heb geen zin om bij een fotograaf langs te gaan, daar zullen ze technisch wellicht véél beter zijn, maar als de kids er net dan geen zin in hebben en hun uitdrukking trekt op niks, vind ik het nog niet mooi. En wat doen die fotografen hier in de buurt toch moeilijk over een paar digitale foto's. (25 euro per stuk opgeslagen als jpg bestand, onbewerkt, zonder de reportage: vind ik toch wel sterk overdreven)
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Lieze zei

vind ik toch al een hele mooie foto van roos zunne!

Anoniem zei

Veel succes ermee, zulke dingen zijn leuk vanaf het momenten dat ze af zijn. Daarvoor ist alleen maar vloeken vind ik:)

Anoniem zei

och is toch zo'n schat dat meisje met die blauwe ogen van jullie en je weet blauw....
Mag ook niet perfect zijn, een geboortekaartje gaat over kinderen, dus dat kan veel zeggen over kindvriendelijkheid! groetjes els enco