8 jan 2009

knabbelaar

 

Niks zo lekker als een goei varkenskotelet gedraaid in paneermeel bij winterse kost zoals spruitjes of rode kool, mmmm. Helaas denkt de rest van de familie daar anders over, Mark en Lenne houden het liever op een braadworst,chipolata of iets dergelijks (euhg). Dus maak ik dat Roos ook al maar automatisch. Maar ineens wijst ze naar mijn vlees en roept ze maar 'die'..die vleesje.
Ik geef haar een stukje maar dan was het nog niet goed, en maar blijven zeuren. Nee, wat wou ze: ze moest het bot hebben om af te knagen! Het lekkerste van mijn hele kotelet!
Posted by Picasa

1 opmerking:

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Heerlijk om te zien die foto en ik krijg er het water van in de mond. Zo een kotelet kan toch wel smaken! ook hier zijn de papa en de kinderen niet blij als dat de pot schaft. :-)