13 jan 2009

namen kiezen (deel 2)

Ik had mezelf voorgenomen om na nieuwjaar te beginnen met alle prularia die bij een geboorte komen kijken, zoals het ontwerpen of uitkiezen van de doopsuiker en de geboortekaartjes. Een enkel probleem, om zoiets vooraf te kunnen maken, is het wreed gemakkelijk als ik een naam heb voor het steeds groter wordende hummeltje in mijn buik. Niet dus. Ik ben besluitloos, wispelturig, en verander ongeveer elke dag van gedacht. Er zijn leuke namen genoeg, maar zo geen enkel waarvan ik zeg: volia: en dat is het nu! Waarschijnlijk heeft dat met mijn zwangerschapshormoon te maken, want normaal weet ik best wel wat ik wil. U mag best uw gedacht nog eens zeggen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kwam onlangs 'n ontzettend 'rare' naam tegen
--> 'Nathanaël'. Voor een jongen welteverstaan.. Dat is 't zeker ook ni wat je zoekt? X Sanne

Anoniem zei

Jolein voor een meisje?

Groetjes An

Anoniem zei

en wat dacht je van fjsdqkfeofjqzelfjzicfjqzeoifjqzefjiqz'ofjqziofjioqzefjiqzedfjqzeiofjoeqzfjqsc, wvv,kbn elir,aéocj rhvé"ijce zVRH23Iej k4Hvaéirfn sdv s;FR?N32VRH KQFN:rd, ? Kwestie van er wat humor in te houden? Groetje els en co