8 feb 2009

32 weken

 
Gisteren moest ik een uurtje aan de monitor om te controleren of alles stabiel was gebleven. En ja, het was zeer rustig in mijn buik en dat is heel goed nieuws. Als het zo nog minstens een viertal weken kan blijven, door veel te rusten ben ik heel blij. Er zijn dagen dat het heel goed gaat, en er zijn soms wat moeilijkere dagen (wanneer ik voel dat er toch weer te veel harde buiken komen). De huishoudelijke taken vallen eigenlijk heel goed mee, die kan je ook aan de kant zetten als het even niet meer gaat. Zeker nu ik niet meer mag/kan gaan werken kan ik deze ook beter spreiden over de dag. De kinderen bezig houden vind ik iets vermoeiender, zij begrijpen niet dat ik hen niet kan opheffen, mij tegoei kan bukken...(enze durven nogal eens met mijn voeten spelen omdat ze dat weten, grr) maar ik krijg heel veel hulp van alle kanten en dat is natuurlijk wel tof. Ik kan me voorstellen dat het zonder hulp geen lachertje is.
(heb gisteren toch maar eens een foto genomen van mijn buik, ik denk niet dat ik die al had:))
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi buikje Eefje :-)! Doe het maar lekker rustig aan nu... binnen een paar weken kan je genieten van de geneugden van een 'groot gezin', joehoe! :-D

evy en co zei

Ik was nog maar net aan het genieten van de geneugden van een 'klein' gezin:-)

Lieze zei

prachtige foto van een prachtige buik...