8 feb 2009

slaap kindje slaap

 

Vanavond slaapt Roos voor het eerst in haar 'grote' bed! Je ziet haar zelfs amper liggen. Na een maand van op en af verhuizen van de ene naar de andere kamer, werd het tijd dat ze terug op haar eigen kamertje kon gaan liggen. Het babybedje heeft ondertussen wel plaats gemaakt voor het grote bed, want dat moet stillaan plaats maken voor haar brusje. En ze was precies heel erg tevreden. Het ging verbazend goed (de hele dag opblijven zal er ook wel voor iets tussen zitten). Ik ben heel erg benieuwd naar morgenvroeg, want nu kan ze eigenhandig opstaan (en ik denk niet dat ze op dat gebied hetzelfde is als Lenne. Hij vroeg altijd of hij al uit bedje mocht komen. Bij Els had ze gisteren zelfs de spijlen uit haar bedje getrokken en stond ze plots voor de deur) Lenne vond het wel jammer dat hij terug alleen moest liggen in zijn kamer.
Kleine meisjes worden groot. Is toch wel leuk dat er binnenkort weer een kleine pruts bij komt:)
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Nathalie zei

ze ziet er inderdaad piepklein uit! Echt schattig. Ik ben echt benieuwd of de volgende een Roos of een Lenne is ...

Anoniem zei

Zo leuk gevonden: la vie en Roos:)
Super dat ze het zo goed deed.
Anna

Unknown zei

Leuk he, zo'n klein meisje in zo'n groot bedje. Grappig dat ze altijd wel een mogelijkheid vindt om haar goesting te krijgen (spijltjes eruit kegelen) :-D. Ik zeg het u, Roos en Florence, die twee die gaan het hier in Limburg en ver daarbuiten nog vaak de bloemetjes buiten zetten...

Anoniem zei

Ewel Bart daar ben ik nu ook eens zeker van alleen moet ik mijn theorie gaan aanpassen van mensjes met blauwe ogen. ...
Roos die schittert gewoon , je zou er bijna willen gaan bijliggen. Goed gedaan Evy en Mark puik werk

groetjes Els enco

Anoniem zei

Roos,
Bestaat er ook een kleiner formaat van bed? Ik ben bang dat ik verdwaal! groetjes Niels