24 mrt 2009

I am about too explode

 

Bij Roos was ik dik naar het einde toe. Nu ben ik eerder gigantisch, en dat op amper een week tijd zo lijkt.
Vandaag had ik weer een afspraak in het ziekenhuis voor mijn wekelijkse controle. Met de harttoontjes was alles goed en dus mocht ik weer afdruipen:) Harde buiken heb ik steeds meer, maar doorzetten is nog steeds niet aan de orde. Een derde kindje zou in veel gevallen een beetje een dwarsliggertje zijn volgens de vroedvrouw:)
Ik heb al 2 nachten op rij geen oog meer dichtgedaan, maar ondertussen ben ik weer helemaal bij wat betreft de lentemode in Parijs-Milaan en New York is: leve Vitaya at night! Ach ja, als ik donderdag nog rondhuppel kan ik wel naar de opening van het restaurant van Mark zijn neef Tom in Sint Truiden. Hij doet mee aan het programma 'mijn restaurant' op VTM. En dan maar hopen dat mijn water niet breekt voor de camera:)
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Beke zei

bukkeeeeeeeeeuh :)

Anoniem zei

't voelt mss aan alsof je gaat exploderen, maar ik vind het alvast een heel mooi buiksken! Eéntje om jaloers op te zijn!

Anoniem zei

Amai dat is een heel tonnetje ja! Maar wel een mooie buik!!!

Lieze zei

Is dat mark zen neef!???
tja en als daar uw water breekt, komt ge direkt op tv...
en het ziekenhuis is nie té ver weg...

evy en co zei

ja, dat is Mark zijn neef. Hij lijkt daar toch heel erg op hè.

Anoniem zei

ik zie het niet goed, maar is dat gene meter dat die buik vooruit steekt.

Bij tom zou het misschien wel een "amuseke" te veel kunnen zijn..

Let the camera's roll..

annava zei

amaaai! Das de moeite.

PAnnouk zei

Oh Evy, kan je nu nog met die bolle buik pronken ... Ik ben eens benieuwd ... en misschien zien je wel op tv bij mijn resteaurant!

Ina zei

Ik durf er voor wedde dat je het langs achteren niet eens opmerkt dat je zwanger bent ;o), je draagt alles mooi naar voor Ik dacht bij mijn zoontje al dat ik een gigantische buik had tot ik een tweeling kreeg!Ze wogen dan ook beide rond de 3 kg