26 mrt 2009

wachten...wachten...wachten..

Zoals het er nu uitziet, kan ik vanavond nog steeds naar de opening van Tom's restaurant, alhoewel ik moet toegeven dat ik toch liever had gehad dat ik ondertussen mijn eigen 'tien centimeter' opening kon vieren. Ik ben het moe en verveel me te pletter. Een uitSTAPje zit er niet meer in na mijn fiasco van vorige week in Hasselt. (waar ik en plein public zat te puffen op het terras van the century en Mark vliegensvlug de auto is kunnen gaan halen: en ik dus nog nooit zo blij was toen ik terug thuis was). Mijn huis voor de honderste keer opruimen heb ik geen zin in, nog de energie voor. Tv verveelt me, en mijn volgende boek is weer uit. En dus is het afwachten, wachten tot het moment aan 'breekt'. Nu ja, nog hooguit 19 dagen. Deju, dat klinkt nog lang.

7 opmerkingen:

De Moorkes zei

Het klinkt misschien niet meer zo plezant, praktisch of fijn, maar bij ons heeft een vrijpartij alles in gang gezet... Nog geen 2u later zijn de weeën begonnen en 10u erna was ons meisje er!
Succes

Anoniem zei

nog zeven keer slapen.....
Marc hou je dus nog eventjes in. groetjes els en co

Lieze zei

en ben je naar de opening kunnen gaan, of heb je zelf opening gekregen??? ;o)

Nathalie zei

Je ziet er echt goed uit met je dikke buik! Ik was ook zo voor mijn nr3. En ik was het wachten ook héél beu. Hij is 9 dagen vroeger gekomen dan voorzien ... blij dat ik was! Ik denk niet dat je nog 19 dagen zal moeten wachten;)

annava zei

Geen nieuws, goed nieuws?
...

Anoniem zei

Hallo,

Voor de nieuwsgierigen onder jullie, kijk eens naar mijn blog (Fleur & Florence Lipkens) !

Groetjes Kim

Anoniem zei

Proficiat!!!! Een prachtige zoon!