16 apr 2009

koffers inpakken...koffers weer uitpakken

Normaal gezien vertrokken we vandaag voor enkele dagen naar zee. Het was als verrassing bedoeld voor Lenne's verjaardag met als grootste verrassing Plopsa de Panne. Dus vanmorgen ben ik begonnen met inpakken. Ik kreeg al de mismoed toen ik zag waar ik overal aan moest denken en hoe we dat ins hemelsnaam in onze auto zouden krijgen. De koffer zit vol met de buggy's, de achterbank met kids;)Toen ik bijna klaar was, vroeg ik aan mark of we toch niet beter konden thuisblijven. Een uur later was ik alweer alles aan het uitpakken. Erg hé. Nu, het weer zit dit weekend niet mee (nooit als ik naar zee ga, maar soit), maar vooral, ik vind zelfs thuis mijn draai nog niet. Mats is een echte huilbaby en dat begint nogal zwaar door te wegen. De nachten zijn heel kort, en overdag houden de andere 2 ons ook goed bezig. Aandacht vragen is momenteel het leukste spelletje huize Jacobs. Met als gevolg dat ik oververmoeid ben, mijn melk serieus begint te minderen..met alle gevolgen vandien. Hopelijk krijg ik iets meer rust na de paasvakantie. Het drukke paasweekend, Lenne's feestjes, het is mss allemaal iets teveel geweest. Gelukkig vond lenne het zo erg nog niet, we hebben hem beloofd dat we morgen naar plopsa indoor gaan. En als het weer beter word en Mats iets rustiger kunnen we nog altijd naar zee gaan.

5 opmerkingen:

PAnnouk zei

Ik denk niet dat het stom is om thuis te blijven. Toen de meisjes 6 weken waren (amper 3 weken thuis) zei oma ook "wat we thuis (amper) kunnen dat kunnen we aan zee ook" maar dat vel dik tegen. De meisjes voelden toch dat ze in een andere omgeving waren en huilden veel en Seppe was ook niet te doen. Ik wens jullie wel snel een frisse kop toe ;o)

Zijn de groten de hele paasvakantie volledig thuis?

Anoniem zei

Ik snap je volledig, toen ik in die huilperiode met Emma zat kon ik het soms nog niet echt aan om bij mijn ouders op bezoek te gaan...
Ik hoop dat het snel beter gaat met Mats...

Anoniem zei

Evy, een huilbaby is niet min,Linde heeft zowat anderhalf jaar van katoen gegeven, ik begrijp maar al te goed wat je bedoelt, als ik kan helpen graag, we treffen wel een regeling. groetjes knuffels van ons els en co

annava zei

Ik snap dat volledig! Er komen nog vele leuke momenten waar je rustig op vakantie kan gaan, met een baby'tje is dat allemaal niet zo vanzelfsprekend he!

Mira en Robe zei

Evy,
eerst en vooral proficiat met jullie tweede prinsje! Ik lees jammergenoeg dat hij je nachten uit je slaap houdt en last heeft van reflux. Ik wens je veel goede moed en luister vooral naar je instinct, laat je niet gek maken door anderen! Neem ook eens tijd voor jezelf, geef die 3 aapjes eens een dagje uit handen en slaap eens lekker lang uit! Het zal je wonderen doen!


Groetjes,

Debora