23 mei 2009

naar buiten

Na 3 dagen ziekenhuis wilde ik nog maar een ding: naar BUITEN!
Ik ontdekte dat mijn frigo na 3 dagen afwezigheid volledig leeg was, en omdat donderdag hemelvaart was, besloten we om naar de markt in Genk te gaan op zoek naar eten. Mark merkte onderweg nog even op dat hij tegenwoordig dubbelcheckte of we ze wel allemaal bij hadden:) Het was er vreselijk druk en wij liepen er half voor aap met onze lege buggy en lege wieg. Roos wilde zelf stappen (lees: slenteren) en Mats krijste harder dan de meest enthoustiaste marktkramer en belande na een kwartier alweer in de draagdoek. En dan heb je nog mensen die even in de wieg komen gluren om te kijken of daar ook nog een babytje in ligt.
S'avonds hebben we al dat lekkers gebarbequed met Ann en Rudi en de kids, mmmm. Vrijdag zijn we nog eens naar de speeltuin in Bokrijk gegaan met oma en opa en vandaag was een lui tuindagje. Lenne zit aan zee met oma tantje en Roos heeft hier mss wel 4 uur in haar zwembadje gezeten. Ze wou er zelfs niet uit om naar de 'grote' wc te gaan. (gelukkig lag de tuinslang niet ver af:))
Met Mats gaat het precies ook al een beetje beter, alhoewel ik dat nog niet hardop durf zeggen. Ik heb dat hier dus niet gezegd.

1 opmerking:

Mira zei

Ik hoop dat het ondertussen al veel beter gaat met Mats!