22 jun 2009

babymassage

Vandaag ging ik met Mats naar de babymassage. Ik deed het eerder ook al eens met Roos, maar was ondertussen toch al een aantal handelingen vegeten en wou deze even opfrissen. Alhoewel we er met veel te veel baby's waren in een veel te klein lokaaltje, heeft Mats er enorm van genoten. En maar kirren en lachen...Leuk om te zien. Op het einde van de massage viel hij als een blok in slaap en heeft hij wel 4 uur aan een stuk geslapen. Als hij dat zo elke keer gaat doen, krijgt hij van mij ELKE dag een massage:)

2 opmerkingen:

inge zei

Zalig he, die babymassage. Ik zie hier ook veel glunderende gezichtjes. Sommige baby's worden er lekker rustig van, en vallen in slaap. Anderen worden er helemaal hyper van!

Mira zei

Wat een toeval, ik ben gisteren ook naar de babymassage geweest. Yana vond het ook zalig!