1 sep 2009

En toen was het.. 1september

 

 

 

 
Posted by Picasa

Alhoewel ik moet toegeven dat ik een met een bang hartje de grote vakantie tegenmoed ging, is het voorbij gevlogen en heel plezant geweest. Ik vond het zelfs spijtig dat vandaag de eerste schooldag al daar was, alhoewel een beetje meer regelmaat toch geen kwaad kan. (en een beetje minder Nickelodion ook niet:))
Het is dan ook een grote stap voor de twee: Roos naar het eerste kleuterklasje en Lenne naar het eerste studiejaar.

5 opmerkingen:

PAnnouk zei

Flinke kindjes, flinke mama

PS Seppe heeft dezelfde t-shirt maar in het rood en had die vandaag ook aan ;o)

Anoniem zei

Wat ziet Lenne er knap uit!
Meisjes van het eerste leerjaar in Opoeteren OPGEPAST VOOR DEZE ADONIS !!

Tante Kim

Anoniem zei

Amai ja, heel knap zelfs ;) En mijn kleine meisje heeft dat natuurlijk ook super gedaan.. Al had ik uiteraard ni anders verwacht van mijn petekindje :)

XxX Tantje Sanne

Anoniem zei

wist wel dat ze het super zou doen 'mijn' koekedoosje, en Lenne die wordt stilaan een echte grote jongen en Matsie,....die blijft op zijn opa lijken(hihi)

els en co

annava zei

Amai, leuke boekentas trouwens van Roos!!