7 nov 2006

blaffende hondjes

De week is goed begonnen, in huis heerst de 'blaf-epidemie'
Lenne heeft onophoudend liggen hoesten van 01.00u tot 06.00 uur deze morgen.
Na 2 uur proberen zijn hoestbuien onder controle te krijgen met hoestsiroop, pufjes, de hele rimram... besloot ik om Mark in zijn bed te leggen zodat hij langs mij kon liggen. (en ik tenminste niet de hele tijd moet opstaan).
HELP...meneer vond het dolle pret. Ineens lag ik daar met 2 woelende kinderen in bed. De ene was lustig in mijn buik aan het stampen en de andere was volledige verhalen aan het vertellen (allemaal heel interessant om 4.00 uur 'snachts) en aan het oefenen hoe hij elke 2 seconden een andere houding kon aannemen. En ik dacht zo toch een beetje te kunnen slapen!
Dus: Vandaag dan maar een dagje thuis blijven en naar de dokter, aangezien ik hem niet met 3 uurtjes slaap naar school wou sturen. Niet dat ik daar veel van gemerkt heb, want slaap of niet, meneer blijft even actief. Och ja, het is wel een enorm voordeel nu dat ik thuis ben.
Al bij al bleek het niet zo erg te zijn, een vervelende kriebelhoest en morgen mag hij terug naar school.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig dat het niet erger geworden is.
Op school is hij weer goed actief en is er niets meer te merken.
Grtjs en tot straks!
Ange

Anoniem zei

maar goed dat hij terug beter is.

thuis is dat ook altijd een dierentuin. gaat van blaffend hondje tot herkauwende koe. van een monster die de panter (onze kat) proberen te verjagen tot een klein muisje dat zich verstopt als m bed in moet.

planckendael is er nix tegen.

tanja x