23 jan 2007

chronisch slaaptekort



ons madam die me 's nachts wakker houdt.

ik probeer heel hard mijn best te doen niet in slaap te vallen achter mijn pc. De nachten zijn niet meer wat het geweest is, 3 keer een blokje van +/- 1.5 tot 2.5 uur slapen en daar moeten we het voorlopig mee doen. Overdag is ze gelukkig wat minder veeleisend, vooral als ik met haar ga wandelen slaapt ze uren door, dus gaan we maar zo veel mogelijk naar buiten. Gisteren zijn we dan maar (mark had nog een vaderschapsverlofdag) naar Hasselt geweest, Lenne was naar school dus was het iets meer ontspannend en wat minder bagage. Ik had nog steeds zin om me eens in het nieuw te steken,want dat was er nog niet van gekomen na mijn bevalling. En met wat kom ik terug: met een hele lading kleedjes voor Roos. (lief toch,die meisjesspulletjes....) en 3 spiksplinternieuwe wasmanden. (wat niet eenvoudig was om mee over de demerstraat te lopen). Wat heb ik weer aan mezelf gedacht...In ieder geval, nu kan ik tenminste sorteren en hoef ik niet meer de hele mand om te gooien om te zien wat er juist in het wasmachine mag. (meestal sluipt er bij mij toch juist een zwarte sok tussen de witte was). En ik zal maar wachten tot de zomercollectie uitkomt....

Geen opmerkingen: