2 sep 2008

allergie

Ik heb mijn hele leven al last van allergieën, er zijn perioden dat ik het onder controle kan houden, maar er zijn ook tijden dat ik, zoals de laatste weken, zelfs s nachts wakker word van de pijn (en jeuk) en minstens 2 uur aan het krabben ben. Mijn ogen zijn heel erg gezwollen, mijn mond rood afgetekend, 3 nagels zelfs gestopt met groeien, mijn handen vol blaasjes... Ik kan de allergietesten die ik heb moeten afleggen niet meer bijhouden en de zalfjes helpen altijd tijdelijk, tot ik ook daar weer een allergische reactie tegen kweek. Zo gaat het al jaren. Aangezien ik radeloos ben, heb ik een afspraak gemaakt bij Jan Berx, een osteophaat.
Ik ben er in het verleden met Roos ook naartoe geweest voor haar reflux, en ik vond het wel een beetje kwakzalverij. Maar hij gaf me toen al aan dat ook ik zeker eens moest langskomen, omdat hij mij kon helpen. Zag ik er dan zo slecht uit, haha??? Ik ben nooit gegaan, maar misschien moet ik mijn mening herzien, de traditionele geneeskunde kan me niet meer helpen, dus ik heb weinig andere keuze. Donderdagmiddag heb ik een afspraak, ik ben benieuwd, hopelijk word dit eindelijk een succesverhaal en kan ik eindelijk stoppen met krabben

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En dan klaag ik over mijn pukkels, puisten en karbonkels (haha, vind het nog steeds een grappig woord, gelukkig nog nooit meegemaakt: Auwch!)
Ik duim alleszins voor je mee!

Groetjes
Ellen

Lieze zei

en als da nie helpt!!! ik weet ook nog ne goeie!

;0)

ja ik blijf reclame maken!